O autorze

Jak jazda na rowerze w zimie może zwiększyć odporność

Jak jazda na rowerze w zimie może zwiększyć odporność

Sezon zimowy jest specyficzny ze względu na wahania pogodowe. Z pewnością każdy z was to wie. Jednego dnia jest mróz, a następnego zaczyna padać lub nawet ociepla się o 10 stopni. Takie wahania pogody tworzą idealne środowisko dla przeziębień i chorób zakaźnych, które po prostu nie pasują do naszego życia. Jak wzmocnić swoją odporność w tym okresie, właśnie dzięki zimowej jeździe na rowerze, przeczytasz w poniższym artykule.   

Test kurtki zimowej Holokolo 2in1 winter

Test kurtki zimowej Holokolo 2in1 winter

Wraz z nadejściem prawdziwie zimowej pogody nie trzeba rezygnować z aktywności na świeżym powietrzu i skupiać się tylko na sportach halowych. Wręcz przeciwnie, prawdziwa zabawa zaczyna się na zewnątrz. Jeśli jesteś doświadczonym zimowym sportowcem, na pewno wiesz, że w tym sezonie nie możesz obejść się bez wysokiej jakości kurtki zimowej. W ciągu ostatnich kilku tygodni miałem okazję przetestować nowy produkt od Holokolo, kurtkę o nazwie 2 in 1 winter. O tym, jak dała sobie radę na rowerze i w innych zimowych sportach, dowiecie się w poniższej recenzji. 

5 powodów, dla których nie warto odkładać roweru na zimę

5 powodów, dla których nie warto odkładać roweru na zimę

Wraz z listopadem "ciemny okres" kolarstwa przechodzi w kolejną fazę. Temperatury zaczynają zbliżać się do zera, a ciemność już około godziny 16.00 wystawia nas na próbę. Stan terenu i dróg też nie powala na kolana. Takie warunki na pierwszy rzut oka nie są zbyt atrakcyjne, jednak gdy się przełamiesz i ruszysz w trasę Twój trening może nabrać epickich rozmiarów i przynieść Ci wiele korzyści.

Jak zwiększyć swoje bezpieczeństwo podczas treningu na rowerze

Jak zwiększyć swoje bezpieczeństwo podczas treningu na rowerze

Podczas treningu czyha na nas wiele niebezpieczeństw. Niektóre sytuacje są pod kontrolą "siły wyższej" i nie możemy ich całkowicie kontrolować, ale mając doświadczenie, dobre nastawienie i odpowiedni sprzęt, możemy w pewnym stopniu znacznie zwiększyć swoje bezpieczeństwo. W dzisiejszym artykule przedstawię wam najważniejsze wskazówki, które możecie zastosować od razu na następnym treningu.