Prezent do zakupu nad 219 PLN

FAQ

NIE WAHAJCIE SIĘ PYTAĆ

NIE WAHAJCIE SIĘ PYTAĆ

Drodzy Klienci,

na niniejszej stronie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wystarczy wybrać konkretny obszar interesującego Państwa zagadnienia w nawigacji.
Dowiecie się tam, jak dokonać procesu zakupu, znaleźć właściwą tabelę rozmiarów, w jaki sposób skorzystać z naszego programu lojalnościowego, znajdziecie tam dostępne opcje dostawy, wskazówki jak zrealizować kartę podarunkową lub co zrobić, jeśli jesteście zainteresowani odzieżą rowerową na zamówienie. Znajduje się tu również przewodnik dotyczący zwrotu towaru.

  • Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest przejście do trybu online za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz problem techniczny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego punktu obsługi klienta, dostępnego od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00.

  • Nasz e-kalkulator jest dostępny przy każdym produkcie. Wystarczy wpisać wymagane informacje. W razie potrzeby możesz łatwo skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, chętnie Ci pomożemy.

  • Jeśli są Państwo zainteresowani kupnem wyjątkowej odzieży rowerowej, która nie jest u nas dostępna, prosimy o kontakt drogą e-mailową, pisząc na info@holokolo.pl Sprawdzimy u naszych dostawców, co możemy dla Państwa w tej kwestii zrobić.

  • Przy płatności za pobraniem za towar dostępny w magazynie, czas dostawy wynosi 3 dni robocze. 

  • Wszelkie zmiany w zamówieniu, takie jak edycja adresu dostawy lub ilości czy rodzaju produktów, sposobu płatności lub anulowanie zamówienia, mogą zostać skorygowane przez nasz punk obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe. Niestety, po wysłaniu towaru nie mamy możliwości na dokonanie jakichkolwiek zmian, w tym sposobu płatności.