Zwrot / Reklamacja

Jak zwr├│ci─ç towar?

Ka┼╝dy kupuj─ůcy ma prawo do odst─ůpienia od umowy w ci─ůgu 14 dni od jego odebrania.

  1. Zaloguj si─Ö, aby dokona─ç Zmiany zam├│wienia online, za pomoc─ů adresu e-mail i numeru zam├│wienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcj─Ö zwrotu towaru. Podaj pow├│d zwrotu towaru wraz z numerem konta bankowego (IBAN), na kt├│re b─Öd─ů zwr├│cone ┼Ťrodki pieni─Ö┼╝ne. Nie p├│┼║niej ni┼╝ w ci─ůgu 14 dni roboczych od otrzymania paczki w naszym magazynie ko┼äcowym (o fakcie przyj─Öcia paczki zostaniesz powiadomiony e-mailem).
  2. Po z┼éo┼╝eniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukowa─ç to potwierdzenie i fizycznie umie┼Ťci─ç je w paczce wraz z wysy┼éanym towarem.
  3. Paczka mo┼╝e zosta─ç wys┼éana / zwr├│cona przez poczt─Ö lub kuriera, wysy┼éaj─ůc j─ů na poni┼╝szy adres:
    Packeta.pl
    ID 904 81 768 - holokolo.pl
    Mostowa 4
    43ÔÇô400 Cieszyn
    Polska
    Koszt wysyłki ponosi klient. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. DARMOWY ZWROT TOWARU:
    Oferujemy mo┼╝liwo┼Ť─ç darmowego zwrotu towaru za po┼Ťrednictwem paczkomatu. W celu odes┼éania towaru bez ponoszenia koszt├│w prosimy o wype┼énienie formularza zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
    - z listy ÔÇ×Wyszukaj sw├│j sklepÔÇť wybierz ÔÇ×Packeta GroupÔÇť
    - zaznacz wielko┼Ť─ç wysy┼éanej przesy┼éki, a w miejsce ÔÇ×Nr zam├│wieniaÔÇť podaj kod zwrotu przesy┼éki: 904 81 768. Wype┼énij reszt─Ö potrzebnych danych.
    - nast─Öpnie otrzymasz od firmy InPost (SMS-em lub e-mailem) specjalny kod, kt├│ry nale┼╝y wpisa─ç w widocznym miejscu na przesy┼éce. Do┼é─ůcz formularz zwrotu dost─Öpny w 1. punkcie.
    - zanie┼Ť przesy┼ék─Ö do dowolnego paczkomatu Inpost.
    - wprowad┼║ kod za pomoc─ů klawiatury w wybranym paczkomacie lub zeskanuj kod QR, a nast─Öpnie umie┼Ť─ç przesy┼ék─Ö w skrzynce.
  5. Towar musi by─ç zwr├│cony w stanie nieu┼╝ywanym, oryginalnym, nieprany, ze wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie mo┼╝e zosta─ç naliczone odszkodowanie z kwoty zwrotu.
  6. Je┼╝eli Klient cz─Ö┼Ťciowo odst─ůpi od Umowy sprzeda┼╝y a Towary zosta┼éy zakupione w ramach specjalnej promocji uzale┼╝nionej od warto┼Ťci zam├│wienia lub liczby produkt├│w w zam├│wieniu, Klient zobowi─ůzany jest do zwrotu ca┼éego zam├│wienia lub Sprzedawca zwr├│ci Klientowi odpowiedni─ů cz─Ö┼Ť─ç ceny zakupu Towar├│w, pomniejszon─ů o kwot─Ö r├│wn─ů wysoko┼Ťci rabatu wynikaj─ůcego ze skorzystania ze specjalnej promocji.
  7. Po dok┼éadnym sprawdzeniu zwr├│conego towaru, zostaniesz poinformowany drog─ů e-mailow─ů o procesie wymiany lub anulowania zam├│wienia. Czas wymiany towaru zale┼╝y od aktualnego stanu magazynowego (maks. 14 dni roboczych). Dost─Öpny towar wysy┼éamy od r─Öki. Je┼Ťli towar w ┼╝─ůdanym rozmiarze zostanie wyprzedany, nasze centrum obs┼éugi klienta skontaktuje si─Ö z Tob─ů tak szybko, jak to mo┼╝liwe. Nast─Öpnie otrzymasz e-mail, informuj─ůcy o wysy┼éce nowego towaru.
  8. Koszt wys┼éania wymienianego produktu ponosi w ca┼éo┼Ťci Klient. Je┼Ťli zwrot jest spowodowany b┼é─Ödem sprzedawcy, koszty zwrotu/wymiany ponosi sprzedawca.

 

Po dokonaniu zakupu nad 299 zł dostawa jest DARMOWA. W przypadku, gdy po zwrocie towaru kwota zamówienia pozostanie niższa niż 299 zł, podobnie jak i podczas zwrotu całego zamówienia, suma zwrotu zostanie obniżona o koszty przesyłki w zgodzie z Regulaminem sklepu.

Bezpo┼Ťrednia wymiana towaru

Chcemy, ┼╝eby┼Ťcie cieszyli si─Ö now─ů odzie┼╝─ů tak szybko, jak to mo┼╝liwe, dlatego te┼╝ bezpo┼Ťrednia wymiana towaru nie jest mo┼╝liwa. Je┼Ťli produkt z jakich┼Ť powod├│w nie spe┼énia Twoich oczekiwa┼ä, utw├│rz nowe zam├│wienie i ode┼Ťlij do nas nieodpowiedni produkt w ci─ůgu 14 dni od z┼éo┼╝enia zam├│wienia - post─Öpuj zgodnie z instrukcj─ů ÔÇ×Jak zwr├│ci─ç towar?ÔÇŁ

 

Jak post─Öpowa─ç w przypadku reklamacji towaru?

Towar obj─Öty jest 24-miesi─Öcznym okresem gwarancji zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa, gdy Klient mo┼╝e zareklamowa─ç produkt z powodu jego jako┼Ťci i funkcjonalno┼Ťci.

  1. W celu z┼éo┼╝enia reklamacji, zaloguj si─Ö do Zmiany zam├│wienia online, za pomoc─ů adresu e-mail i numeru zam├│wienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcj─Ö reklamacji towaru, gdzie opisz przyczyn─Ö.
  2. Po z┼éo┼╝eniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukowa─ç to potwierdzenie i fizycznie umie┼Ťci─ç je w paczce z wysy┼éanym towarem.
  3. Paczka mo┼╝e zosta─ç wys┼éana przez poczt─Ö lub kuriera, wysy┼éaj─ůc j─ů na poni┼╝szy adres:
    Packeta.pl
    ID 904 81 768 - holokolo.pl
    Mostowa 4
    43ÔÇô400 Cieszyn
    Polska
    Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. Po dok┼éadnym sprawdzeniu towaru, zostaniesz poinformowany o jego przebiegu drog─ů emailow─ů. Roszczenie, w tym usuni─Öcie b┼é─Ödu, zostanie rozpatrzone bez zb─Ödnej zw┼éoki, nie p├│┼║niej ni┼╝ 30 dni od daty z┼éo┼╝enia wniosku.

Koszty wys┼éania nowego produktu oraz koszty poniesione na wysy┼ék─Ö reklamowanego towaru, zostan─ů w pe┼éni op┼éacone przez sprzedaj─ůcego, je┼╝eli roszczenie jest uzasadnione.