Wymiana / Zwrot / Reklamacja

Jak wymienić lub zwrócić towar?

Każdy kupujący ma prawo do wymiany towaru / odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od jego odebrania.

  1. Zaloguj się, aby dokonać Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję zmiany rozmiaru lub zwrotu towaru. Podaj powód wymiany / zwrotu towaru wraz z numerem konta bankowego (IBAN), na które będą zwrócone środki pieniężne. Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki w naszym magazynie końcowym (o fakcie przyjęcia paczki zostaniesz powiadomiony e-mailem).
  2. Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce wraz z wysyłanym towarem.
  3. Paczka może zostać wysłana / zwrócona przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres: Przesyłkownia.pl ID: 904 81 768 – holokolo.pl, Pl. J. Słowackiego 1, 43-400 Cieszyn. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. Towar musi być zwrócony w stanie nieużywanym, w oryginalnym stanie, ze wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie może zostać naliczone odszkodowanie z kwoty zwrotu.
  5. Po dokładnym sprawdzeniu zwróconego towaru, zostaniesz poinformowany drogą e-mailową o procesie wymiany lub anulowania zamówienia. Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynowego (maks. 14 dni roboczych). Dostępny towar wysyłamy od ręki. Jeśli towar w żądanym rozmiarze zostanie wyprzedany, nasze centrum obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Następnie otrzymasz e-mail, informujący o wysyłce nowego towaru.
  6. Koszt wysłania wymienianego produktu ponosi w całości Klient. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem sprzedawcy, koszty zwrotu/wymiany ponosi sprzedawca.

W przypadku zwrotu części towaru, gdy wartość zamówienia Klienta zostanie pomniejszona poniżej kwoty 249zł (co stanowi minimalną wartość zamówienia w przypadku, gdy eshop gwarantuje bezpłatną dostawę), zostanie dodatkowo naliczony koszt dostawy, a suma odjęta ze zwracanej kwoty.

 

Jak postępować w przypadku reklamacji towaru?

Towar objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdy Klient może zareklamować produkt z powodu jego jakości i funkcjonalności.

  1. W celu złożenia reklamacji, zaloguj się do Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję reklamacji towaru, gdzie opisz przyczynę.
  2. Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce z wysyłanym towarem.
  3. Paczka może zostać wysłana przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres: Przesyłkownia.pl ID: 904 81 768 – holokolo.pl, Pl. J. Słowackiego 1, 43-400 Cieszyn. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. Po dokładnym sprawdzeniu towaru, zostaniesz poinformowany o jego przebiegu drogą emailową. Roszczenie, w tym usunięcie błędu, zostanie rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku.

Koszty wysłania nowego produktu oraz koszty poniesione na wysyłkę reklamowanego towaru, zostaną w pełni opłacone przez sprzedającego, jeżeli roszczenie jest uzasadnione.