• Powrót do 30 dni
  • Bezpłatna dostawa od 299 zł

Zwrot / Reklamacja

Jak zwrócić towar?

Każdy kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od jego odebrania.

  1. Zaloguj się, aby dokonać Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję zwrotu towaru. Podaj powód zwrotu towaru wraz z numerem konta bankowego (IBAN), na które będą zwrócone środki pieniężne. Nie później niż w ciągu 30 dni roboczych od otrzymania paczki w naszym magazynie końcowym (o fakcie przyjęcia paczki zostaniesz powiadomiony e-mailem).
  2. Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce wraz z wysyłanym towarem.
  3. Paczka może zostać wysłana / zwrócona przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:
    Packeta.pl
    ID 904 81 768 - holokolo.pl
    Księdza Józefa Londzina 106
    43-382 Bielsko-Biała
    Polska
    Koszt wysyłki ponosi klient. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. DARMOWY ZWROT TOWARU:
    Oferujemy możliwość darmowego zwrotu towaru za pośrednictwem paczkomatu. W celu odesłania towaru bez ponoszenia kosztów prosimy o wypełnienie formularza zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl
    - z listy „Wyszukaj swój sklep“ wybierz „Packeta Group“
    - zaznacz wielkość wysyłanej przesyłki, a w miejsce „Nr zamówienia“ podaj kod zwrotu przesyłki: 904 81 768. Wypełnij resztę potrzebnych danych.
    - następnie otrzymasz od firmy InPost (SMS-em lub e-mailem) specjalny kod, który należy wpisać w widocznym miejscu na przesyłce. Prosimy o DOŁĄCZENIE FORMULARZA ZWROTU do przesyłki (pkt 1). Jeżeli nie mają Państwo możliwości jego wydrukowania PROSIMY O DOŁĄCZENIE KARTKI Z NR ZAMÓWIENIA I NR KONTA DO ZWROTU. 
    - zanieś przesyłkę do dowolnego paczkomatu Inpost.
    - wprowadź kod za pomocą klawiatury w wybranym paczkomacie lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce.
  5. Towar musi być zwrócony w stanie nieużywanym, oryginalnym, nieprany, ze wszystkimi metkami i w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie może zostać naliczone odszkodowanie z kwoty zwrotu.
  6. Jeżeli Klient częściowo odstąpi od Umowy sprzedaży a Towary zostały zakupione w ramach specjalnej promocji uzależnionej od wartości zamówienia lub liczby produktów w zamówieniu, Klient zobowiązany jest do zwrotu całego zamówienia lub Sprzedawca zwróci Klientowi odpowiednią część ceny zakupu Towarów, pomniejszoną o kwotę równą wysokości rabatu wynikającego ze skorzystania ze specjalnej promocji.
  7. Po dokładnym sprawdzeniu zwróconego towaru, zostaniesz poinformowany drogą e-mailową o procesie wymiany lub anulowania zamówienia. Czas wymiany towaru zależy od aktualnego stanu magazynowego (maks. 30 dni roboczych). Dostępny towar wysyłamy od ręki. Jeśli towar w żądanym rozmiarze zostanie wyprzedany, nasze centrum obsługi klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Następnie otrzymasz e-mail, informujący o wysyłce nowego towaru.
  8. Koszt wysłania wymienianego produktu ponosi w całości Klient. Jeśli zwrot jest spowodowany błędem sprzedawcy, koszty zwrotu/wymiany ponosi sprzedawca.

 

Po dokonaniu zakupu nad 299 zł dostawa jest DARMOWA. W przypadku, gdy po zwrocie towaru kwota zamówienia pozostanie niższa niż 299 zł, podobnie jak i podczas zwrotu całego zamówienia, suma zwrotu zostanie obniżona o koszty przesyłki w zgodzie z Regulaminem sklepu.

Bezpośrednia wymiana towaru

Chcemy, żebyście cieszyli się nową odzieżą tak szybko, jak to możliwe, dlatego też bezpośrednia wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli produkt z jakichś powodów nie spełnia Twoich oczekiwań, utwórz nowe zamówienie i odeślij do nas nieodpowiedni produkt w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia - postępuj zgodnie z instrukcją „Jak zwrócić towar?”

 

Jak postępować w przypadku reklamacji towaru?

Towar objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdy Klient może zareklamować produkt z powodu jego jakości i funkcjonalności.

  1. W celu złożenia reklamacji, zaloguj się do Zmiany zamówienia online, za pomocą adresu e-mail i numeru zamówienia. Zobaczysz swoje zakupy i opcję reklamacji towaru, gdzie opisz przyczynę.
  2. Po złożeniu wniosku online otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Prosimy wydrukować to potwierdzenie i fizycznie umieścić je w paczce z wysyłanym towarem.
  3. Paczka może zostać wysłana przez pocztę lub kuriera, wysyłając ją na poniższy adres:
    Packeta.pl
    ID 904 81 768 - holokolo.pl
    Księdza Józefa Londzina 106
    43-382 Bielsko-Biała
    Polska
    Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.
  4. Po dokładnym sprawdzeniu towaru, zostaniesz poinformowany o jego przebiegu drogą emailową. Roszczenie, w tym usunięcie błędu, zostanie rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty odebrania przesyłki w magazynie końcowym.

Koszty wysłania nowego produktu oraz koszty poniesione na wysyłkę reklamowanego towaru, zostaną w pełni opłacone przez sprzedającego, jeżeli roszczenie jest uzasadnione.