Pierwszy projekt aerodynamicznej koszulki został nazwany SPLIT SECOND .
Kiedy CASTELLI zaprojektowało pierwszą aerodynamiczną koszulkę do wyścigów szosowych w 2006 roku, wszyscy myśleli, że są szaleni. W tamtym czasie aerodynamika była zarezerwowana dla TT. Odzież wyczynowa była synonimem zarządzania wilgocią. I można było wygrać Tour de France w workowatej koszulce, która była niewiele więcej niż poliestrową koszulką. Nawet ich konsultanci aerodynamiczni spodziewali się ograniczonych korzyści, więc nazwali koszulkę Split Second, chociaż, podobnie jak dzisiaj, uważali, że nawet niewielkie korzyści są warte osiągnięcia. Ostatecznie zyski były dość znaczne i całkowicie zrewolucjonizowały wygląd profesjonalnego peletonu. CASTELLI jest teraz na szóstej dużej rewizji aerodynamicznej koszulki. Każda generacja jest bardziej aerodynamiczna i lepiej dopasowana. Aero Race 6.0 w znacznym stopniu korzysta z analizy CFD przepływu powietrza w pozycji jazdy w celu rozmieszczenia tkanin i szwów. Korzysta również z informacji zwrotnych od kolarzy zespołu Ineos, ponieważ CASTELLI dołożyło wszelkich starań, aby koszulka była wygodna podczas wielogodzinnych treningów i wyścigów we wszystkich możliwych warunkach pogodowych. Wersja 6.0 to najbardziej aerodynamiczna i wygodna koszulka wyścigowa Aero do tej pory.
Koszulka wyścigowa do tej pory. Ale CASTELLI już pracuje nad wersją 6.1... Wersja 6.0 jest najbardziej aerodynamiczną i wygodną koszulką wyścigową do tej pory.