Towar znajduje się w magazynie zewnętrznym - zostanie dostarczony z opóźnieniem 4 dni
Dostawa i wysyłka
🚀
Doręczenie:
27. okt - 28. okt
🚚
Dostawa
za darmo
Partnerzy dostaw:
Dlaczego warto kupować u nas
Bezpieczna płatność
Ochrona prywatności
Ekspresowa dostawa
Tysiące zadowolonych klientów
Profesjonalna obsługa klienta
50 000+ produktów w magazynie
Płatność
Metody płatności
Łatwy zwrot do 30 dni
Dostawa już we wtorek 28.10.
30 dni na zwrot
Dostawa GRATIS!
Składnia to wyścigowy hełm obciążony technologią. Ze względu na kształt aerodynamiczny i idealną wentylację nie zostanie utracony w płaskim lub pagórkowym terenie - po prostu idealnym uniwersalnym. Ponadto, dzięki systemowi zacisku ROC LOC 5, w którym warstwa ślizgowa MIPS jest zintegrowana w przypadku technologii MIPS, pasuje luksusowo na głowie.
MIPS (wielokierunkowy system ochrony uderzeń) zapewnia zwiększoną ochronę przed siłami obrotowymi na głowę.
System zacisków ROC LOC® 5
Konstrukcja w obrębie (pełne opakowanie)
Wentylacja 25 otworów, tunel aerodynamiczny ™
Posiada podszewkę Coolfit, ultralekkie taśmy Slimline
Rozmiary Super Fit ™ S (51-55 cm), M (55-59 cm), L (59-63 cm)
Ruch MIPS
Postęp w rozwoju hełmów rowerowych
Wszystkie hełmy Giro są zaprojektowane tak, aby wchłonąć jak najwięcej energii i spełniać ważny standard europejski: EN 1078. Celem technologii nowej MIPS jest wyeliminowanie sił obrotowych, które działają na głowie w przypadku upadku. W przypadku dowolnego kąta system MIPS umożliwia EPS skorupę kasku obracanie się niezależnie wokół głowy kierowcy. Chociaż ruch ten jest tylko w kilku milimetrach, uważamy, że technologia MIPS znacznie zmniejsza ilość siły obrotowej, która w innym przypadku mogłaby zostać przeniesiona do mózgu.
Co to jest MIPS (wielokierunkowy system ochrony wpływu) i jak to działa?
MIPS to śliska wkładka między powłoką EPS (korpus hełmu) i wewnętrzną podszewką. W przypadku uderzenia kątowego (na przykład po uchwyceniu głowy na gałęzi), EPS skorupa kasku jest przełączana o kilka milimetrów po warstwie MIPS, chroniąc głowę i mózg przed stromym palantem obrotowym.