Źródło Hełm MIPS łączy dojrzałość technologiczną i nadmiernie średnie bezpieczeństwo z projektem nowoczesnego kasku szlaku. Agresywna wentylacja w sumie 17 otworów obsługiwanych przez kanały wewnętrzne może utrzymać głowę w odpowiedniej temperaturze roboczej nawet w środku lata. Wygodne osiedlenie się na głowie jest dostarczane przez system zacisków ROC LOC 5, do którego MIPS jest zintegrowany. Etykieta jest pozycjonowana, zabezpieczone śruby. Odporność na codzienne blizny jest gwarantowane przez polikarowęglan, który obejmuje skorupę i poniżej. Przedłużona ochrona tylnej szyi jest oczywiście kwestia.
MIPS (wielokierunkowy system ochrony uderzeń) zapewnia zwiększoną ochronę przed siłami obrotowymi na głowę.
System zacisków ROC LOC® 5, integracja z MIPS
Konstrukcja in-ludowa (pełna opakowanie), MIPS
Wentylacja 17 dołków
Regulowana etykieta, podszewka Coolfit
Super Fit ™ S (51-55 cm), M (55-59 cm), L (59-63 cm), XL (61–65 cm)
Ruch MIPS
Postęp w rozwoju hełmów rowerowych
Wszystkie hełmy Giro są zaprojektowane tak, aby wchłonąć jak najwięcej energii i spełniać ważny standard europejski: EN 1078. Celem technologii nowej MIPS jest wyeliminowanie sił obrotowych, które działają na głowie w przypadku upadku. W przypadku dowolnego kąta system MIPS umożliwia EPS skorupę kasku obracanie się niezależnie wokół głowy kierowcy. Chociaż ruch ten jest tylko w kilku milimetrach, uważamy, że technologia MIPS znacznie zmniejsza ilość siły obrotowej, która w innym przypadku mogłaby zostać przeniesiona do mózgu.
Co to jest MIPS (wielokierunkowy system ochrony wpływu) i jak to działa?
MIPS to śliska wkładka między powłoką EPS (korpus hełmu) i wewnętrzną podszewką. W przypadku uderzenia kątowego (na przykład po uchwyceniu głowy na gałęzi), EPS skorupa kasku jest przełączana o kilka milimetrów po warstwie MIPS, chroniąc głowę i mózg przed stromym palantem obrotowym.