Łącząc wygodę i aerodynamikę, stworzono najwygodniejsze i najszybsze w historii spodenki Free Aero Race
Aerodynamicznie zoptymalizowany, elastyczny materiał Forza2 zapewnia maksymalny komfort i aerodynamikę.
Zoptymalizowany aerodynamicznie materiał zapewnia o 3% niższy współczynnik CdA
Lekkie, minimalistyczne opaski z siateczki pomagają w chłodzeniu
Silikonowe aplikacje na końcach spodni zapewniają idealne dopasowanie
Wkładka Progetto X2 Air Donna zapewniająca wygodę nawet podczas najdłuższych przejażdżek
Tylna kieszeń jako dodatkowe miejsce do przechowywania - na przykład na krótkofalówkę
Materiał spodni posiada stopień ochrony przeciwsłonecznej UPF 50+
Kolory: 010 czarny, 424 ciemnoniebieski, 001 biały, 513 nocne cienie
Rozmiary: XS – XL
Waga: 180 g
Zakres temperatur: 15 – 35 °C
Cięcie: wyścigi
Skład materiału:
Przód w kroku, dolna część tyłu 82% poliester 18% elastan
Tył w kroku 80% poliester 20% elastan
Paski 75% poliester 14% elastan 11% poliamid
Wkładka 87% poliester 13% elastan
Podszewka 100% poliamid
Szorty Free Aero Race S W zostały stworzone, aby sprostać wymaganiom kolarzy wyczynowych, niezależnie od tego, czy trenują na popularnym torze, czy podczas najbardziej wymagających wyścigów na świecie. Kiedy wsiadasz na rower, pierwszą rzeczą, jakiej oczekujesz od spodenek, jest wygoda. Materiał Forza2 Stretch jest elastyczny i dopasowuje się do ciała, nie powodując ciągnięcia, dzięki czemu porusza się przy każdym kroku. Paski są lekkie i minimalistyczne, a jednocześnie wystarczająco stabilne, elastyczne i oddychające, co zapewnia wysoki poziom komfortu. Silikonowe aplikacje na końcu spodni utrzymują spodnie na miejscu. Oczywiście zastosowaliśmy naszą wkładkę Progetto X2 Air Seamless Donna, aby zapewnić Ci komfort nawet podczas najdłuższych sesji treningowych. We współczesnym świecie kolarstwa wyczynowego aerodynamika szybko stała się jedną z kluczowych cech. Niezliczone godziny w tunelu aerodynamicznym pomogły nam obniżyć współczynnik CdA o 3%, co czyni je najszybszą jak dotąd wersją spodenek Free Aero Race. Oznacza to, że możesz wykorzystać każdy wat pedałowany, aby jechać szybciej